Stenen sjouwen in Nepal

Een overweldigende ervaring

De klim naar Poon Hill was pittig maar zo de moeite waard! Werkelijk alles zat mee. Het was helder, niet te koud, een prachtige zonsopkomst en een super mooi zicht op de besneeuwde bergen. Wat is de natuur toch onvoorstelbaar mooi! Na toch wel behoorlijk afzien kon ik mijn emoties laten gaan. Wat een geweldige ervaring is dit. Wat geweldig dat ik hier sta en dit mag zien en mag voelen. Zo intens! De herinnering en het gevoel van de eerste blik op de oceaan tijdens mijn eerste Camino kwamen ook weer helemaal terug. Een euforisch gevoel. Dankbaarheid, trots, liefde, WHAUW!

De volgende wandelwagen zijn "relatief " gemakkelijk. Soms nog wel wat stevige klimmetjes maar verder vooral "Nepali flat" en dalen. We komen op prachtige plekken, gastvrije guesthouses en home home stay's, en het lukt me om steeds beter te slapen. Dat maakt dat ik er ook echt intens van kan genieten.

Gisteren zijn we aangekomen in Syauli Bazaar, onze laatste slaapplek voordat we weer aankomen in Nyapul en terug reizen naar Pokhara. Het is een prachtige plek aan een snel stromende rivier. Een plek waar ik me zo verbonden heb gevoeld met de natuur dat ik besloten heb daar nog een paar dagen naar terug te gaan. Zaterdag reis ik eerst met een bus en dan met een jeep terug. Dan moet ik nog 2 uur lopen en blijf ik daar 3 nachten. Geen WIFI en just me,myself and I.

Reacties

Reacties

Jet

Wat een rijkdom Yvonne. Have fun. X

Nieske

Super gevoel he, dat herken ik zo van mijn Tongariro Alpine Crossing tocht!
Zo trots mag je zijn op jezelf dat je het hebt gedaan/volbracht, een geweldige ervaring die eeuwig duurt! Liefs en heerlijk nagenieten....

Eveline

Wat fijn dat je alles zo met volle teugen tot je neemt Yvonne. En wat heerlijk dat de trekking is doorgegaan en dat de omstandigheden zo gunstig waren. Ik vind het geweldig dat je dit opje uppie doet. Veel liefs

Anky

Geweldig, Yvonne! Wat een prestatie en wat goed dat je het helemaal volbracht hebt!
Dikke knuffel
xxx

Hilde

Wat ontzettend fijn Yvonne, deze geweldige ervaring! Geniet nog heel lang na! Liefs!

Lianne

Klinkt goed Yvonne. Genieten met volle teugen. Groetjes lianne

Helm@

Jouw geduld en doorzettingsvermogen wordt beloond! Zoooo geweldig om dan op de TOP te staan. Trots op jou en heerlijk om mee te mogen genieten Yvonne. Ik gun je nog heerlijke dagen aan de rivier met 'memyselfandi'
Liefs X

Isolde

Wat heb jij geweldige dingen gedaan en ervaringen opgedaan, Yvonne! Je neemt n goed gevulde koffer aan verhalen en ervaringen mee terug naar NL

Ilona

Lieve Yvonne, wat een geweldige ervaring weer. En prachtige foto's. Fijn dat je nog een paar dagen terug gaat, geniet ervan! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active