Stenen sjouwen in Nepal

Colon cleansing

Dag 4 van de grote schoonmaak..... De ochtend startte om 07.00 met het drinken van 2 bekers lauw water met Himalaya zout. Daarna moest ik serie van bepaalde oefeningen doen. Deze oefeningen moeten ervoor zorgen dat het zoute water niet via de nieren naar de blaas gaat maar rechtstreeks naar de buik en de darmen. Daarna weer 2 bekers zout water en weer de serie oefeningen, net zolang totdat ik naar de wc moest. Daarna ging het weer verder met 2 bekers water, oefeningen, 2 bekers water. Je bent pas helemaal schoon als je helder water poept. Het was behoorlijk pittig en flink zweren geblazen maar...na 12 bekers was het zover.....helemaal schoon van binnen.

Na een half uurtje rusten en een half uur in meditatiezit kreeg ik een bord warme pap van rijst en mung beans, niet echt vies maar ook niet echt yammie maar ik heb ervan genoten om weer voedsel te eten. Daarna mag ik nog een paar uur niet drinken . Over 3 kwartier is het lunchtijd en dan krijg ik weer zo'n bord met die warme pap en vanavond weer. Na de lunch mag ik een kop thee en een glas water.

Ik voel me eigenlijk best wel okay. Mijn energie level is nog wat laag maar ik voel me echt schoon van binnen en dat voelt super goed. Omdat het eten hier zo gezond en puur is mag ik morgen weer gewoon mee eten. En daar kijk ik erg naar uit.

De fotoserie over dit onderwerp ga ik jullie besparen.

Reacties

Reacties

Rian van Geel

Jeetje Yvonne wat een beproeving......ik zou dat niet kunnen denk ik,knap van jou en fijn dat je het gered hebt????
Liefs????

Hedwig

Goed hoor Yvonne!

Nieske

Nou dat klinkt heftig, maar dan krijg je ook wat haha...
Geniet straks lekker van je lunch! Liefs

Rob en Anne- mieke

Ieder zijn meug haha, maar trots op je, we zouden het niet nadoen. Geniet van welverdiende lunch. Dikke kus xxx

Petra

Stoer hoor, wel genieten als je straks weer gewoon mag eten!

Irene

Fijn dat het zo goed is gegaan! Veel plezier daar, ik ben vandaag weer thuis aangekomen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active