Stenen sjouwen in Nepal

Al helemaal Zen

Het is hier super fijn. Ik voel me al zo veel schoner en mijn nare hoest is nagenoeg verdwenen. Het eten is hier super vers, super gezond en super heerlijk. Het wordt met veel aandacht en liefde bereid en dat proef je. Vanaf morgen moet ik het echter 4 dagen zonder al die heerlijke maaltijden doen want dan begint mijn cleansing programma. De eerste 2 dagen alleen maar salades (ook heerlijk!!!), dan 1 dag groentensappen en de laatste dag zoutwater flushing. Van mensen die dit inmiddels hebben gedaan heb ik gehoord dat het goed te doen is en dat ze zich na afloop veel energieker en helderder voelden. Ik ben benieuwd. Ik heb net te horen gekregen dat ik 5 dagen langer kan blijven. Ik ben helemaal blij.

Reacties

Reacties

Hilde

Wat klinkt dit héérlijk Yvonne!! Zo fijn dat je dit cadeau nog hebt na al het harde werken en afzien! Heerlijk genieten en van binnen nog schoner worden! Liefs! X

Nieske

Wauw wat voel jij je straks als herboren!! Fijn dat je langer kan blijven ook...
Wat een heerlijkheid en contrast nadat harde werken!
Veel liefs en lekker genieten...

Helm@

Joh..... ik word al helemaal zen bij het lezen van je bericht(en)! Super voor je ben zooooo blij voor jou, GENIET nooit met mate. Xx

Eveline

Als ik je nog maar terug ken straks.

Rob en Anne-Mieke

Heerlijk Yvonne. Kun je geen filiaal op de Hannebroeck beginnen?! Lijkt ons echt iets voor jou...

Joke

Nou dat klinkt wel echt heel goed. Geniet ervan. Lieve groetjes van ons.

Anneke

Fijn dat het zo goed gaat met je! Dat cleansing programma lijkt me nog wel een dingetje voor een lekkerbek als jou ..... succes ermee!

Maria

Goed bezig Yvon, je komt straks als herboren terug. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active