Stenen sjouwen in Nepal

Lieve volgers....

Allereerst wens ik jullie allemaal een heel mooi, liefdevol, gezond, uitdagend en inspirerend 2017 toe. Vandaag is mijn eerste echte vrije dag en dat voelt super goed. Nog 18 dagen en dan vlieg ik naar Nepal. Het begint nu wel flink te kriebelen.... Mijn rugzak staat in de kamer. Iedere dag zal daar iets in gaan, weer uit gaan, weer ingaan....wat neem ik wel mee, niet mee, of toch maar wel? Ik weet inmiddels uit ervaring dat je altijd te veel meeneemt en ach, ook in Nepal is van alles te koop. Ik heb er vreselijk veel zin in!

Reacties

Reacties

Marleen francke

Spannend Yvon! En heerlijk VRIJ!!!!wat kan je daar allemaal mee doen ?!!! Nou, stenen sjauwen en nog veeeel meer.
Wens je nu alvast goed besloten keuze's in het meenemen van spulletjes. Dat alleen is een avontuur. Pfffff
Een mooi spannend nieuw jaar wens ik je toe in gezondheid.
Liefs????????

Marleen francke

Sjouwen is trouwens met OU. Foutje

Hedwig

Namaste Yvonne. Jij ook alle goeds voor 2017. Ik kijk uit naar je reiservaringen. Heel veel voorpret en alvast goede reis !

Rian van Geel

Goh Yvonne, heerlijk vooruitzicht hoor, veel succes met het in - en uitpakken, haha!
Ik wens jou een heel spannend,leerzaam en liefdevol 2017 en dat zal vast goed gaan komen denk ik.
Liefs Rian

Eveline Gommers

Mooi Yvonne. Uitdagend en spannend voor jou. Ik wens je een inspirerende tijd in Nepal.

Nieske Riemersma

Heel veel succes met de voorbereidingen en heerlijk genieten van al die vrijheid, dat is je heel erg gegund! Liefs

Hilde

Wat een heerlijk vooruitzicht Yvonne!
Nogmaals alle goeds en prachtigs voor jou in 2017! Ik ben zo benieuwd naar je ervaringen straks! Succes met de voorbereidingen! Liefs!

Hilde en Jan

We wensen je een uitdagende reis, Yvonne!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active