Stenen sjouwen in Nepal

Nog 2 nachtjes slapen....

Nog 2 nachtjes slapen en dan ben ik weer thuis. Ik heb het fantastisch gehad maar het is lang genoeg geweest. Ik verlang naar huis, naar Ivo en Jasper, naar mijn moeder, naar mijn huisje, de katjes, naar jullie lieve vrienden en vriendinnen. Het is een fijn gevoel.

De afgelopen dagen aan de rivier waren geweldig. Een hele mooie afsluiting van mijn Nepal reis. Ik was er helemaal alleen, geen andere gasten. Het was zo fijn om aan de rivier te zitten, naar het water te luisteren en naar de vogels die probeerden om boven het kolkende geluid uit te komen.

Morgen reis ik met de bus terug naar de hectiek van Kathmandu. Dat zal wel even slikken zijn. Als alles naar wens verloopt ben ik donderdag avond tegen 22.00 in Brussel waar Jasper en Evi op me wachten.

Ik heb met heel veel plezier mijn verhalen geschreven en met nog meer plezier al jullie reacties gelezen. Heel veel dank daarvoor. Fijn om te lezen dat jullie er ook van genoten hebben. Ik zie jullie allemaal gauw weer.

Veel liefs, Yvonne


Reacties

Reacties

Petra

Welkom thuis! x

Hans

Goede en veilige thuisreis en we hopen je snel te zien en alle ervaringen aan te horen.

Anky

Een goede reis naar huis! Ik verheug me erop om je weer te zien!
Dikke knuffel

Sandra

Lieve Yvon ik heb genoten van jou mooie warme verhalen blijheid, jezelf tegenkomen alles kwam voorbij...dank hiervoor..... wens je een fijne reis terug en ern warm welkom hier in Nederland..xxxx

Moniek

Goede reis terug Yvonne! Je hebt een prachtige tijd achter de rug en het was leuk om je te volgen!

Marjan

Ontroerend Yvonne. Goede reis e tot snel

Ria p.

Een mooie veilige reis gewenst terug naar jou Thuisplek.

Rian van Geel

Ik wens jou een hele goede reis terug naar je huisje,je kinderen,je katten.
Ik vond het heel bijzonder om jou mooie verhalen en belevenissen te mogen lezen,ik heb er van genoten.
Alvast een heel warm welkom thuis????
Liefs Rian

Maril

Een hele goede reis Yvonne! En dat je maar lekker mag landen in je vertrouwde kring. Tot de 26e!

Corrian

Bijzonder..fijn xx

Hedwig

Goede terugreis xx

Jan van tilborg

Yvonne, we hebben genoten van je verhalen van die fantastische reis, goede reis en tot in de Beyerd

Petra L

Thanxxxx voor je mooie verhalen en goede reis terug! Dikke kus

Susan

Lieve yvonne, bedankt voor je mooie verhalen. Ik vond het prachtig om er van mee te mogen genieten....en werd hier soms helemaal zen van je mooie foto's. Ik wens je een rustige terugreis! Welkom thuis!

Mirjam

Wat is dat snel gegaan Yvonne! En wat een mooie reis heb jij gemaakt. Hiervan zul jij nog lang nagenieten.
Goeie terugreis.

leny

Goede thuisreis toegewenst en ik ben onder de indruk geweest van wat je allemaal hebt beschreven en mee hebt gemaakt.

Hilde

Ook ik heb genoten van je mooie verhalen Yvonne! Wat een geweldige ervaringen! Nu weer fijn naar huis, heb een voorspoedige terugreis, welkom thuis!!

Lianne

Heb genoten van je beschrijvingen en je ervaringen. Goede vlucht en welkom thuis.
Groetjes lianne

Joep

Ik heb met bewondering je verhalen gelezen ,Yvonne! De stilte, de kracht, de wanhoop en de gelukzaligheid, de dankbaarheid, de beproevingen....allemaal kwamen ze samen in deze bijzondere reis.
Ik wens je succes in de ommekeer naar deze totaal andere wereld.......... Geniet van deze reis nog na en geniet ook van het leven ,dat komen gaat samen met je dierbaren ! Misschien treffen we elkaar nog eens ! x

marc

Geniet er nog ff van. Binnenkort weer lekker boterhammeke met pindakaas of hagelslag... :)

Anneke & Henk

Benieuwd om je verhalen live te horen.
Goeie reis terug !!!

Nieske

Wat fijn dat je een paar mooie afsluitende dagen hebt gehad met jezelf voordat je op huis aangaat! Dat zal zeker wennen zijn, maar vast ook heel fijn om al je bijzondere ervaringen te laten landen en een plek te geven in je hart. Welkom thuis straks. Veel liefs...

Eveline

Goede thuisreis Yvonne. Je hebt ons op een mooie manier meegenomen.

Riank

Voorspoedige reis terug Yvonne( je bent vanavond al weer thuis) ik sluit me bij alle vorige sprekers aan en zeg nogmaals dat je schrijfster moet worden. Geweldig!

Rob en Anne-Mieke

Fijne terugvlucht Yvonne en happy landings.
Goed je weer terug te zien.

Corrie

Ben je intussen thuis? Ik hoop dat je reis voorspoedig is verlopen. Welkom terug in Nederland!!!

Corrie

Niet goed gelezen, ik zie dat je morgenavond thuis komt. Die mannen van jou mogen trots zijn op hun moeder!

Helm@

Lieve Yvonne, mijn inspiratiebron!!!
Snuif alles nog op in Nepal wat je nog nodig hebt en dan een safe trip home met alle wijze lessen in je rugzak. Ik kom graag eens neuzen wat er allemaal in zit en life luisteren naar je verhaal. Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active