Stenen sjouwen in Nepal

Begnas Lake

De twee dagen in Begnas Lake zitten er al weer op. Vanochtend ga ik met de bus terug naar Pokhara. Begnas is een klein, rustig plaatsje aan het meer. Je komt hier nog maar weinig toeristen tegen. Het coffee house waar ik een kamer had viel wat tegen. Er was me een kamer met uitzicht op de bergen beloofd, maar dan moest ik wel om de hoek kijken. Helaas was ook het weer erg slecht. Veel regen, onweer en mist. Ook het bed was zo hard dat ik me nu overal gekneusd voel.

Vanochtend toch nog een kadootje van moeder natuur! Zon, mist en een glimp van de pieken van de Himalaya

Reacties

Reacties

Hedwig

Hopelijk krijg je snel en langdurig beter weer Yvonne! En hotelletjes met goede bedden

Riank

Tja, soms zit het mee, soms zit het......juist ja

Nieske

Wat jammer!
Gaat de 8-daagse tocht nog door? Liefs

Hilde

Wat jammer Yvonne, dat slechte weer. Ik hoop voor je dat het snel beter wordt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active