Stenen sjouwen in Nepal

Een kort koppie en een heerlijke massage

Gisteravond ben ik naar Pokhara gewandeld en heb een bezoekje gebracht aan de barbershop. Het was een belevenis. Het knippen was in enkele minuten klaar maar de hoofd en nekmassage daarna duurde zeker 25 minuten. En....het was geweldig! Zowel mijn voorhoofd, achterhoofd, wenkbrauwen en ogen, nek en schouders werden, soms heel zacht, en soms zeer stevig, onderhanden genomen. Af en toe ga hij zelfs een paar flinke dreunen op mijn hoofd om daarna weer vrolijk verder te masseren. Ik heb er van genoten en mijn hoofdpijn is over!!

Vanochtend scheen de zon!!!!

Reacties

Reacties

Hedwig

Altijd fijn, een goede massage. Heb je al een duik in het Phewa meer genomen (half uurtje per fiets buiten Pokhara) of ligt dat te ver uit je route?

Ine

Heerlijk Yvonne, al die verwennerijen. Geniet ervan!

Petra

Klinkt erg goed????????????

marc

da's geen grap zeker ? :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active