Stenen sjouwen in Nepal

Veel wolken, regen en af en toe wat zon

Het weer is de laatste dagen niet echt top. Stevige buien, lage, dikke bewolking en zo maar af en toe even een uurtje met een versluierd zonnetje. De temperatuur loopt dan wel behoorlijk op tot zo'n 28 graden en de luchtvochtigheid is heel hoog. Ik heb de laatste 2 dagen last van hoofdpijn. Voor een deel zal dat denk ik wel met het weer te maken hebben maar het is ook nog wel wat nawerking van de colon cleansing. Mijn lijf heeft tijd nodig om weer tot rust te komen en te herstellen.

Vanochtend heb ik de ochtend yogasessie niet meegedaan en ben gaan wandelen in de stromende regen en dat was heerlijk. Na het ontbijt gekozen voor de steam inhallation, een stoombad voor mijn hoofd. Helaas is de hoofdpijn er nog niet mee verdwenen maar het was wel erg fijn. Daarna genoten van een klankschalensessie. En zo kabbeld hier de dag voort. Wat lezen, wat kletsen, wat nadenken over wat ik nog wil gaan doen na mijn trekking, maar vooral heel veel genieten van het nu.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active