Stenen sjouwen in Nepal

Heerlijk eten en nieuwe plannen

Vanochtend intens genoten van een banaan om 07.00 en een heerlijk ontbijt om 09.30. Ik proef en eet bewuster en geniet van de verschillende smaken. We kregen een hard gekookt ei (iedere ochtend) en een kom lauw warme maispap met vers fruit. Daarbij een smoothie met papaya. Als lunch hadden we Dal bath met verse sperciboontje, broccoli, verse wortel en een salade. Ik heb met een kleine lepel gegeten om er extra lang van te kunnen genieten. Wat is eten toch lekker!!!

Ook heb ik plannen gemaakt voor na mijn vertrek hier in het Purna yoga center. Mijn uitcheckdatum in 4 april en dan ga ik naar Begnu Lake, ongeveer 15 km vanaf Pokhara. Daar heb ik 2 nachten geboekt in Begnus Coffeehouse, een klein familie guesthouse waar ze op organische wijze hun eigen koffie maken. Ik wil daar een wandeling maken langs het meer. Daarna ga ik met Purna yoga een trekking doen van 8 dagen: Poon Hill in combinatie met yoga en meditatie. Ik heb lang getwijfeld of ik een trekking ga doen maar ik wil het zo graag en ik ban bang dat ik heel veel spijt krijg als ik het niet doe. Poon Hill is volgens velen goed te doen dus ik denk dat ik het fysiek wel aan kan. Nu moet alleen het weer nog meezitten. Het is al dagen heel mistig en dicht bewolkt en het regent veel. In de bergen is veel sneeuw gevallen en er is gevaar voor lawines. Annapurna basecamp is al dagen niet bereikbaar en ook andere trekkings kunnen niet doorgaan vanwege het slechte weer. Fingers crossed!

Reacties

Reacties

Nieske

Dat is genieten Yvon, heerlijk eten en dan ook zo gezond, super hoor!!
En fijn dat je gaat wandelen, dat organiseert Purna Yoga dus ook, mooi hoor.
Ik ga voor je duimen dat het weer meer opentrekt en dat het door kan gaan.
Dikke kus

Hilde

Oh wat heerlijk om zo te genieten van het eten! Hopelijk wordt het weer snel beter. Dit is wel een bijzondere kans, groot gelijk dat je het gaat doen!
Geniet van alles! Liefs!

Eveline

Wat heb ik gelachen om je vorige bericht: water poepen! Ik ha nu heel hard hopen dat je trekking door kan gaan. Liefs, Eveline

Riank

Hoop voor jou dat het doorgaat Yvonne, je hebt met dat werken bergen verzet maar ik denk dat ik het bij dat "reinigings eten" voor gezien had gehouden.

Helm@

Mooi dat jij je kansen grijpt Yvonne. Er wacht na dit "colon clean zen proces" weer een geweldig nieuw avontuur op jou. You go girl!!! Fingers crossed en ik gun je prachtige dagen/weken met stralend weer. Ik reis graag met je mee ;-) Liefs Xx

Lianne

Wat een ervaringen allemaal! En wat kan eten lekker zijn he? Groot gelijk om de trekking te gaan doen. Ik zal duimen voor je dat het weer beter wordt.
Groetjes lianne

Leny

Yvonne wat een verhalen en wat mooi dat jij dit allemaal kan beleven. Super hoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active