Stenen sjouwen in Nepal

Geraspte appel, geraspte rode biet en geraspte wortel

Ik was er helemaal klaar voor toen me werd verteld dat mijn cleansing programma een dag was verzet. Heb dus vrijdag nog extra genoten van het heerlijke eten hier. Vandaag is mijn tweede vastendag: 3x daags een kom salade van geraspte appel, geraspte rode biet en geraspte wortel. Het is een smakelijke salade maar na 6 bakken kijk ik uit naar de groetensappen van morgen. Vooral het ontbijt vond ik lastig. En aan tafel zitten met mensen die gewoon lekker eten was soms ook wat moeilijk. Maar, ik voel me nog steeds super goed.

Reacties

Reacties

Helm@

Dank voor het heerlijke recept ;-)
Even doorzetten, je kunt het en het gaat je vast heel veel kracht en energie geven! Geniet morgen van de sapjes Xx

Jet

Mooie ervaringen Yvonne.

Riank

Ik wist niet dat je voor konijn studeerde:-)

Nieske

Ben heel benieuwd hoe je de volgende 2 dagen doorkomt! Liefs

Hilde

Goed van je! Lijkt me echt moeilijk als anderen naast je lekker zitten te smikkelen! Succes met de sapjes!

ANNA

ZO BINNEN ZO BUITEN

Joke

Bedankt voor de tip, ik zal Hans op dit mooie dieet zetten. Zal hem goed doen. Lieve Yvonne, geniet van alles om je heen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active