Stenen sjouwen in Nepal

Afscheid van Mate

Mijn laatste werkweek zit er op. Na al het graafwerk was het nu echt stenen sjouwen geblazen. We waren met een grote groep, 10 vrijwilligers, dus we hebben een hoop kunnen doen. Voor mij voelde de groep wel wat te groot....Veel discussie over hoe, wat, waar en waarom. Ik ben meer van het niet te veel mauwen en aanpakken. Het voelt voor mij goed om hier afscheid te nemen en een nieuw avontuur aan te gaan. Ik kijk met heel veel plezier, trots en dankbaarheid terug op mijn 2 maanden vrijwilligerswerk. Het is super goed geweest.

Het afscheid nemen van Maya was bijzonder. Wat een mooie, warme, zorgzame lieve vrouw! Als afscheidskado heeft ze me een grote zak bruine bonen en een pot eigengemaakte Garam masala gegeven, een groot geschenk. Helaas kan ik de bonen niet de rest van de reis in mijn rugzak meesjouwen maar de masala heeft wel een plekje gekregen. We hebben afscheid genomen met 4 dikke zoenen, ook iets wat in Nepal niet gemakkelijk wordt gedaan.

Dag Mate, dag mooie lieve mensen daar, ik wens jullie het aller aller beste. Veel dank voor de mooie, leerzame weken die ik in jullie dorp heb mogen doorbrengen. Ik sluit jullie allemaal in mijn hart.

Reacties

Reacties

Hilde

Lieve Yvonne, wat een mooie bijzondere tijd heb je daar gehad en wat heb je het prachtig beschreven. Alsof we erbij waren! Fijn dat het ook goed voelde om afscheid te nemen. Óp naar het volgende avontuur meis! Liefs!

Nieske

Wat een prachtig afscheid van je vrijwilligerswerk, lijkt mij een ervaring voor het leven! Mooi beschreven! Ik wens je een prachtig nieuw avontuur voor de komende maand... veel liefs en geniet nog lekker na van je ongelooflijke tijd die je hebt doorgebracht bij Mate!

Susan

Lieve Yvonne, wat een bijzondere tijd heb je gehad! En wat fijn dat wij erbij mochten zijn. Door je fotos en verhalen voelde dat echt zo. Nog geel erg veel plezier op de rest van je reis!

Liefs Susan

Corrian

Lieve Yvonne. Ik heb genoten van je mooie verhalen en zo mooi te lezen dat door jouw kracht de wereld weer een beetje mooier wordt. Trots op jou xx. Geniet van je relaxweken, dik verdiend.

Hedwig

Wat heb je een mooie tijd gehad, en al zoveel mooie mensen ontmoet. Ik heb genoten van je verhalen en foto's. Nog een fijne tijd daar!

Peter en Toos

Hallo Yvonne, Wat een ervaring heb je opgedaan in deze 2 maanden, geweldig. Fijn dat wij mee hebben mogen genieten. Wij wensen je nog een heel fijne tijd met mooie avonturen toe! xxxxxx

Rob en Anne-Mieke

Lieve Yvonne, mooi zoals je dit neerschijft we leven helemaal mee. Fijn dat je nu even aan jezef kunt denken in de volgende weken. Geniet ervan want die tijd gaat vast heel snel. Dinsdag a.s gaan we met jou moeder koffie drinken in het Ginneken . Lieverd nog fijne weken liefs en dikke kus xxxx

Eveline

Heel knap van je Yvonne. Ik wens je nog een paar fijne weken toe. Ook een veetje uitrusten hé?

Ilona Posthumus

Lieve Yvonne,
Knap gedaan en wat is de tijd snel gegaan. Nu kun je nog lekker een poosje gaan relaxen en van het prachtige land genieten! Xxxx

Petra Braat

Mooi werk weer verricht en een hele ervaring rijker!

marleen

Yvonnelief
Zo, Deze ervaringen neem je mee in je geschiedenis, niet meer uit te wissen.
KANJERS!!!!!
Nu alles op je gemak , vakantie en genieten, dan wel op een andere manier misschien, maar toch je zult vast ook moe zijn van al die indrukken daar.
De tijd vloog voorbij.
Fijne mooie weken nog!!
Liefs en voorzichtig
Marleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active