Stenen sjouwen in Nepal

Klaar voor weer een werkweek

Het is hier nu 07.30. Over een half uurtje vertrek ik weer naar Mate. Ik heb er zin in. We hebben weer maar een klein groepje, 2 Franse meiden, Nick, de Australiër en ik. Ik ben heel benieuwd wat er de afgelopen week is gebeurd. Vandaag is er geen truck dus, na een rit met 2 verschillende locale bussen moeten we de rest hiken. Jullie horen vrijdag weer van mij! Dikke kus voor jullie allemaal. Xxx

Hedwig

Fijne week Yvonne!

Rob en Anne-Mieke

Werk ze!

Ingrid

Succes meis!

Anky

Fijne week, Yvonne, en jij ook een dikke kus! Vind het leuk om zo te lezen over je reis. Veel plezier nog!

Maria Jorna

Dikke kus terug en dank je wel voor al je mooie verhalen, ik lees ze met enorm veel plezier

Hilde

Zó leuk Yvonne om al jouw avonturen te volgen!
Geniet! X

Riank

Hahaha Yvonne, zijn dat echt jouw lippen? Mooi kunstwerk. Er ligt geheid een nieuw beroep voor je nl: schrijfster. Je schrijft geweldig. Dikke kus terug!

Ilona Posthumus

Lieve Yvonne, veel succes weer van de week. Xxx Ilona

Eveline

Ha Yvonne,
Ik ben met nog een beetje een jetlag aan achterstallig onderhoud aan het doen en lees nu pas je verslagen. Op Cuba was internet heel slecht. Facebook kon ik niet openen, maar des te leuker is het nu je verslagen te lezen. Het gaat je goed zie ik. Nog veel plezier met deze fantastische reis.
Lieve groet.