Stenen sjouwen in Nepal

Heel feel blije kinderen!

Vanochtend ben ik weer op bezoek geweest in hEr childrens home. Inmiddels is Joyce, een van de vrijwilligers daar, gaan shoppen met Saru, de manager van het huis. Joyce, Madeleine en ik (samen met jullie natuurlijk) hadden meer dan €3500 bij elkaar opgehaald! En het is onvoorstelbaar wat je voor dat geld hier kan kopen! Naast de wasmachine die al eerder was gekocht, hebben de kleintjes een super leuke ballenbak, een glijbaan en een trampoline gekregen. Ook zijn er nieuwe, dikkere matrasjes en door de locale gemaakte dekbedden gekocht en eenpersoonsbedden voor de grotere meisjes. Twee Deense meisjes hebben een koelkast en een vriezer gedoneerd en Joyce heeft ook nog een naaimachine gekocht met alle toebehoren. Ingrid had, naast allerlei andere spullen voor in de keuken ook de droger gekocht. Ongelooflijk wat we met elkaar in een paar weken hebben kunnen doen!!! Ik ben er stil van en zo super trots op ons allemaal en zo dankbaar!

Eenmaal terug in Nederland gaan we een plan bedenken hoe we het childrens home kunnen blijven steunen. De jeep die ze nu hebben is klein en erg oud. Afgelopen week heeft een Nederlands gezin ervoor gezorgd dat de jeep een grote beurt heeft gekregen maar met een paar jaar moet de jeep echt vervangen worden. Wat zou het geweldig zijn als we daar een bijdrage aan kunnen leveren!

Het houd in ieder geval niet op na mijn (ons) vertrek uit Nepal. Het childrens home, de kinderen en de Didi's zitten in mijn hart.

Reacties

Reacties

Rob en Anne-Mieke

100 punten Yvonne!!

Marjan

Mooi Yvonne. Dat geeft zingeving in het leven. Leuk om te lezen.

Petra

Goed werk en mooie verhalen! ????

Corrian

Super gedaan Yvonne. Trots xx

Joyce

Ik ben ook trots op ons!! Super leuk dat ik je ontmoet hebt, je bent een lieverd! Tot snel xoxoxo

Moniek

Daar mag je zeker trots op zijn!!! Geweldig om te zien dat donaties rechtstreeks naar een goed doel gaan!

Helm@

Ik hoor je nog zeggen... "voor mijn part ga ik stenen sjouwen.... " Kijk eens wat voor moois er allemaal op je pad komt. Je bent een mooi en rijk mens! Trots op jou en inspirend voor anderen. Big big hug Xx

Nieske

Wauw wat geweldig!! Super trots op wat jij/jullie al hebben gedaan... en wat fijn voor de kids... liefs

Ingrid/ Indira

Lieve Yvonne, wat fijn om te lezen dat jullie nog zoveel meer hebben kunnen kopen voor the childrenshome! Het is echt een sneeuwbaleffect geworden.
Saru mailt me nog steeds elke dag dat ze god dankt dat we in het leven van haar en de kinderen zijn gekomen.
Geniet nog van je tijd in Nepal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active