Stenen sjouwen in Nepal

Subarnapur/ Chitwan relaxdag

Vandaag een relaxdag genomen. Genoten van het heerlijke weer, het lekkere eten, de leuke winkeltjes, de fijne sfeer. Ik voel me ontspannen en op mijn gemak hier. Aan het einde van de dag afgesproken met Sebastián, een Duitse jongen die hier als vrijwilliger werkt in het olifantenproject. Hij heeft me meegenomen naar zijn werkplek en daarna zijn we samen naar de rivier gelopen in de hoop krokodillen te zien.

Morgenvroeg vertrek ik, samen met 2 gidsen, voor een jungle hike van 2 dagen. Ik ben zo benieuwd! In het park leven veel dieren in het wild zoals tijgers, hyena's, neushoorns, olifanten, beren, diverse soorten herten, apen, slangen, krokodillen en heel veel verschillende vogelsoorten. Ik hoop dat ik jullie donderdag een geweldig verhaal kan vertellen en mooie foto's kan laten zien!




Reacties

Reacties

Rob en Anne-Mieke

Veel plezier. Pas op voor de krokodillen.
Geniet er van.

Helm@

He lieve Yvonne, wat een heerlijke berichten en genieten voor je! Ik word al vrolijk, relaxt en zen bij het lezen van jouw verhaal. Enjoy de jungle en kom heelhuids terug! ik kijk uit naar je jungleverslag. Liefs Xx

Hilde

Hoi Yvonne, wat heerlijk dat je je zo fijn voelt! Ben erg benieuwd naar je nieuwe avonturen! Geniet ervan! X

Nieske

Fijne avontuurlijke wandeldagen! Ik hoor graag je belevenissen...,liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active