Stenen sjouwen in Nepal

Chitwan

Na een lange bumpie rit van ruim 8 uur ben ik aangekomen in nationaal park Chitwan. De busrit was vooral erg hobbelig en stoffig. Alles onderweg was grijs van het stof, zelfs de planten en de bomen. Het uitzicht was soms spectaculair meer meestal niet echt indrukwekkend.

Aangekomen in het hotel bleek dat deze nacht is volgeboekt en dat ik voor 1 nacht een kamer heb in een ander hotel. Na een late, lekkere lunch, werd ik daar naartoe gebracht. Een fijne kamer en na een lekkere douche ben ik op een super zacht bed tussen schone lakens even diep in slaap gevallen. Om 16.30 weer fris en fruitig naar het centrum van het dorp gewandeld . De eerste olifanten gespot en al heel veel andere vogelgeluiden gehoord.

Reacties

Reacties

Marjan

Wat een prachtige belevenis Yvonne. Indrukwekkend en dankbaar. XX

Simon

Heel veel plezier daar! De jungle is gelukkig niet stoffig :)

Nieske

Wauw war
Wat heerlijk, en nu lekker genieten en uitrusten!

Anneke

Ik geniet van je avonturen, super om het te lezen. Je ziet er gelukkig uit!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active