Stenen sjouwen in Nepal

Vervolg donaties....

Wat een opbrengst!!!!! Ik ben er stil van en echt door geraakt. Met jullie lieve gulle giften kan ik €1200 naar het kindertehuis brengen. Ook andere vrijwilligers hebben geld opgehaald en, naast de wasmachine, kan er nu ook babymelk gekocht worden, luiers, bedjes voor de kleintjes, matrassen met beschermhoezen tegen nat worden en....nog veel meer. De Didi's gaan, met enkele vrijwilligers die daar nu zijn, volgende week inkopen doen. Daarna zal ik foto's gaan maken en die voor jullie op mijn blog plaatsen. Super super bedankt allemaal!!! ????????

Reacties

Reacties

Nieske

Top hoor Yvonne, wat geweldig goed nieuws!!
Liefs

Corrian

Super.

Susan

Wat heerlijk yvonne, maar het verbaasd me niets. Het is altijd fijn geven als je weet dat iemand die je heel hoog hebt zitten, zich er zelf voor inspant dat het goed besteed wordt. Winkelse!

Rob en Anne-Mieke

Hoi bouwvakker,
Dat is mooi werk in alle opzichten. Wat fijn voor het kinderhuis, super!
Veel fun volgende week in het national park.
Liefs en alaaf uit brabant.

Hilde

Wat fijn Yvonne!!

Peter en Toos

Geweldige opbrengst, super! Wij horen het wel als er geshopt is.
Fijne week om heerlijk te relaxen, geniet ervan! Zijn benieuwd naar je nieuwe avonturen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active