Stenen sjouwen in Nepal

Een heerlijk vooruitzicht

Nu ben ik onderweg voor weer een werkweek in Mate. Ik heb er zin in. Ik zit nu in een restaurantje onderweg te wachten op de truck. Ik heb een kop zwarte koffie besteld maar ik ben vergeten om te zeggen dat ik er geen suiker in wil. Thee en koffie worden hier geserveerd met minstens een handvol suiker in je kop, mierzoet dus.....brrr.

Dit weekend heb ik besloten even een weekje vrij in te lassen. Ik heb een hotelkamer geboekt in Chitwan national park van komende zondag tot vrijdag 3 maart. Het hotel is lekker luxe, een zacht bed, schone lakens, een echte handdoek en....een zwembad. ????. In het park wil ik een paar dagen gaan hiken in de jungle. Hopelijk zie ik tijgers, neushoorns, olifanten, apen, krokodillen en vooral....een prachtige vegetatie! Ik kijk er naar uit maar eerst nog even stevig aan de slag.

Reacties

Reacties

Hedwig

Veel plezier in de jungle Yvonne. Even opladen om er daarna weer tegenaan te kunnen

Corrian

Klinkt heerlijk Yvonne. Na hard werken is het goed rusten. Geniet xx

Rian van Geel

Dat klinkt allemaal heel goed Yvonne,ga er lekker van genieten van de luxe????
Liefs Rian

Lianne

Klinkt heel goed Yvonne ! Veel plezier en lekker genieten van het prachtige land.

marc

enjoy !

Nieske

Wauw, wat heerlijk!! Je kan dus zomaar een weekje vrijplannen, super!!
Geniet ervan... ??

karin

ook ff lekker hoor een weekje relaxen na al het zware werk, en idd ff een gewoon bed moet wel genieten zijn denk ik zo . hopen dat je mooie dieren gaat spotten , veel plezier nog

Petra

Net al je berichten gelezen. Mooie ervaringen , wij kunnen nog veel leren van deze mensen. Mooi zoals ze elkaar steunen. Geniet van je wandelingen door het natuurpark. Xxp

Hilde

Wat goed Yvonne dat je dit doet! Heerlijk even relaxen en nieuwe energie opdoen! Werkse nog en dan uitrusten en weer veel moois zien.
Liefs! x

Ingrid

Groot gelijk..je zit wel in totaal ander klimaat en leef omstandigheden..dus geniet van je hard verdiende luxe en rust meis!! <3

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active