Stenen sjouwen in Nepal

Donaties.....

Super bedankt voor alle donaties voor het weeshuis voor meisjes! Ik heb zo veel lieve mailtjes en Whatsappjes gekregen, echt hartverwarmend. Ik wacht even totdat ik al het toegezegde geld binnen heb en dan gaat het naar het weeshuis toe. Ik hou jullie op de hoogte! Ik wil ook graag een donatie doen aan Maya, onze gastvrouw in Mate. Zij krijgt voor al het zorgen ( exclusief het geld voor het eten) 5000 rupees per maand, dat is nog geen €50! Rara......waar gaat toch al dat geld naar toe wat wij als vrijwilligers per maand hebben betaald om hier te zijn en te werke?. Dat is iets om nog verder uit te zoeken.

Reacties

Reacties

Nieske

Mooi dat je zoveel mooie berichten hebt gekregen voor de donaties, super hoor!
Wel naar lijkt mij om te horen dat je gastvrouw zo weinig krijgt...
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active