Stenen sjouwen in Nepal

Help!

Hulp vragen is niet mijn sterkste kant maar...ik ga dat nu toch doen. Een aantal van jullie, lieve volgers, en enkele vrijwilligers en hun familie en vrienden hebben inmiddels geld gedoneerd aan het weesthuis voor meisjes in Latipur, waar ik al over geschreven heb. Van dat geld is heel veel gekocht, dekens, zeep, kleding en ook een droger. De Didi's waren in tranen van geluk. Wat we nu nog heel graag zouden willen is een wasmachine aanschaffen, maar....witgoed is hier erg duur. Een goede wasmachine kost zo'n €1000. We hebben nog €500 in kas, dus de helft is al binnen. Jullie voelen mijn hulpvraag waarschijnlijk al wel aan komen...... Als je een bijdrage wil leveren stuur me dan even een appje of een pb'tje via Facebook. Wat zou het geweldig zijn als die wasmachine er echt gaat komen!!!

Reacties

Reacties

Riank

Ik ga mijn best doen Yvonne. Ben over anderhalve week jarig. Leuk jouw verhalen. Je zult wel moe zijn, met een pikhouweel aan de slag!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active