Stenen sjouwen in Nepal

Ziek

De nacht van maandag op dinsdag kreeg ik hoge koorts, 39,5. Ook het hoesten werd steeds erger. Mijn "family" hier besloot dat ik naar het ziekenhuis moest gaan voor onderzoek. Er is een speciaal ziekenhuis voor toeristen in Kathmandu. Ik werd gezien door een hele aardige Scandinavische arts die prima Engels maar ook Nepalees sprak. Er werden longfoto's gemaakt en er werd wat slijm voor onderzoek naar het lab gestuurd. Conclusie: fikse bronchitis . Antibiotica , een hoestsiroop en codeinepillen, een paar dagen huisarrest, veel rust, buiten een mondkapje dragen en.....hopen dat het hoesten over een week of 3 ver weg is. Dit is zo balen! Ik voel me echt heel ziek en verloren.

Vandaag gaat het iets beter. De koorts is al wat gezakt. Ik krijg allerlei kruidendrankjes en extra Healthy soup van de kokkin; er wordt liefdevol voor me gezorgd. Vanochtend de taalles en de cultuurles wel mee gevolg met mijn groepje. De lessen worden gegeven in een soort serre op het dak van het huis. Mijn kamer is helemaal beneden dus ik moet 4 lange trappen beklimmen om er te komen. Gelukkig is er op de 2de verdieping een kleine badkamer waar ik even een korte pauze kan inlassen. Ongelooflijk hoe gesloopt ik me voel! Vanmiddag ging de groep naar Bodhnath, een boeddhistische stoepa. Ik ben mijn bed in gekropen en heb een paar uur geslapen.

Volgende week start er een nieuwe groep met de introductiekoers en ik mag daar bij aansluiten. Deze week kan ik nu gebruiken om een beetje op te knappen.

Reacties

Reacties

Rob en Anne-Mieke

Dat is niet zo fraai Yashoda. Maar je bent ook wel een bikkel, dus knap maar snel op en dan met frisse moed opnieuw beginnen. We leven met je mee.

Peter en Toos

Tjee dat is pech hebben! Heel veel sterkte en beterschap .
Peter en Toos xxxxx

Helm@

Lieve Yvonne, zooooo K.... voor je, dat je deze start hebt. Ik kan me voorstellen dat jij je verloren kunt voelen. Gelukkig let de nieuwe familie goed op je en kun je volgende week met een andere groep de introductie medoen. Take care voor nu en rust goed uit. Ik zou willen dat ik iets voor je kan doen. In gedachten ben ik bij je. Liefs, alle liefs Helm@

Nandl

Beterschap ! ????????????

Ine

Hè Yvonne, wat naar voor je dat je juist nu geveld wordt door ziekte. En het grijpt me aan dat je je alleen en verloren voelt. Uit alle berichten vanuit Nederland hoop ik dat ook mijn woordjes je wat kunnen helpen om je hier doorheen te slepen. Sterkte en hoop dat je je snel wat beter voelt. Groet Ine

Anneke

Lieve Yvonne, een vervelende start voor je. Kan me voorstellen dat je je verloren voelt zo ver weg. Gelukkig zijn er mensen om je heen die je kunnen steunen. Hopelijk knap je gauw op m.b.v. medicijnen en rust...Beterschap!

Rian.k

Tjee, Yvonne wat een ontzettende pech. Wat moet jij je rot voelen. Daar ga je niet voor naar de andere kant van de wereld. Misschien voel je je wel net zo rot als toen in de Ardennen bij Peter voor op de kano:-). Grapje. Hoop dat je je weer snel een beetje capabel voelt om mee te doen. Ik denk aan je.kus

Ilona Posthumus

Lieve Yvonne, wat vervelend! Heel veel beterschap xxxx

Liane

Wat jammer dat je dit nu hebt. Wie weet waar dit goed voor is. Beterschap.

Raymond

Van Kitty je blog adres gekregen en zie, de eerste verhalen staan er al op!! Maar wat ontzettend kl*** dat je nu ziek bent. Maar als ik het zo lees ben je in goede handen en zul je inderdaad even de rust moeten nemen. En ja, dan ben je ff alleen, zo ver weg! Maar genoeg mensen die aan je denken :) Ik hoop dat je je volgende week weer wat beter voelt zodat je weer wat kunt ondernemen! Ik zal je blog regelmatig bezoeken om je reis te volgen! Heel veel beterschap Yvonneke!! XXX

Maria

Ach Yvonne wat balen is dat. Goed te lezen dat ze zo lief voor je zijn maar ik snap goed dat je je nu heel verloren voelt, daar ver weg.
Big hug en ik hoop dat het stapje voor stapje beter met je zal gaan

Maria

Ach Yvonne wat balen is dat. Goed te lezen dat ze zo lief voor je zijn maar ik snap goed dat je je nu heel verloren voelt, daar ver weg.
Big hug en ik hoop dat het stapje voor stapje beter met je zal gaan

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

Hilde

Lieve Yvonne zeker fijn dat er goed voor je gezorgd wordt maar ik kan me voorstellen dat je je heel verloren voelt als je zo ziek bent!
We leven hier allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een klein beetje! x

marleen

Begin even te zeggen dat Hilde haar bericht wel zo,n 20 keer bij me binnenkomt < misschien ook bij andere. Ze kan er vast niets
aan doen, ,maar wel vervelend.

Gatsie Von , ziek zijn in een zo,n ander land als bijvoorbeeld Europa.
Ziek voelen en zijn, Alleen, verdrietig , verloren . Om te huilen hoor!!!
Troost dat je wel in goede handen bent gekomen, had ook nog eens anders uit kunnen pakken.
Je hebt je reis heel goed uitgezocht en niet alleen met rugzak in je eentje vertrokken

marleen

Begin even te zeggen dat Hilde haar bericht wel zo,n 20 keer bij me binnenkomt < misschien ook bij andere. Ze kan er vast niets
aan doen, ,maar wel vervelend.

Gatsie Von , ziek zijn in een zo,n ander land als bijvoorbeeld Europa.
Ziek voelen en zijn, Alleen, verdrietig , verloren . Om te huilen hoor!!!
Troost dat je wel in goede handen bent gekomen, had ook nog eens anders uit kunnen pakken.
Je hebt je reis heel goed uitgezocht en niet alleen met rugzak in je eentje vertrokken

marleen

Begin even te zeggen dat Hilde haar bericht wel zo,n 35 keer bij me binnenkomt < misschien ook bij andere. Ze kan er vast niets
aan doen, ,maar wel vervelend. misschien weet iemand anders daar de reden en oplossing voor???????????

Gatsie Von , ziek zijn in een zo,n ander land , een land en gewoonten die je nog niet echt goed kent en de weg nog niet precies weet!!!!
Ziek voelen en zijn, Alleen, verdrietig , verloren . Om te huilen hoor!!!
Troost dat je wel in goede handen bent gekomen, had ook nog eens anders uit kunnen pakken.
Je hebt je reis heel goed uitgezocht en niet alleen met rugzak in je eentje vertrokken. Goed gedaan!!!!!! Neem je tijd vrouw, je tijd om beter te worden en weer aan te sterken.
Je avontuur gaat gewoon door!!!!!!!
LIEFS en sterkte? beterschap.

marleen

Begin even te zeggen dat Hilde haar bericht wel zo,n 35 keer bij me binnenkomt < misschien ook bij andere. Ze kan er vast niets
aan doen, ,maar wel vervelend. misschien weet iemand anders daar de reden en oplossing voor???????????

Gatsie Von , ziek zijn in een zo,n ander land , een land en gewoonten die je nog niet echt goed kent en de weg nog niet precies weet!!!!
Ziek voelen en zijn, Alleen, verdrietig , verloren . Om te huilen hoor!!!
Troost dat je wel in goede handen bent gekomen, had ook nog eens anders uit kunnen pakken.
Je hebt je reis heel goed uitgezocht en niet alleen met rugzak in je eentje vertrokken. Goed gedaan!!!!!! Neem je tijd vrouw, je tijd om beter te worden en weer aan te sterken.
Je avontuur gaat gewoon door!!!!!!!
LIEFS en sterkte? beterschap.

marleen

Begin even te zeggen dat Hilde haar bericht wel zo,n 35 keer bij me binnenkomt < misschien ook bij andere. Ze kan er vast niets
aan doen, ,maar wel vervelend. misschien weet iemand anders daar de reden en oplossing voor???????????

Gatsie Von , ziek zijn in een zo,n ander land , een land en gewoonten die je nog niet echt goed kent en de weg nog niet precies weet!!!!
Ziek voelen en zijn, Alleen, verdrietig , verloren . Om te huilen hoor!!!
Troost dat je wel in goede handen bent gekomen, had ook nog eens anders uit kunnen pakken.
Je hebt je reis heel goed uitgezocht en niet alleen met rugzak in je eentje vertrokken. Goed gedaan!!!!!! Neem je tijd vrouw, je tijd om beter te worden en weer aan te sterken.
Je avontuur gaat gewoon door!!!!!!!
LIEFS en sterkte? beterschap
.
p/sGa misschien dezelfde fout maken, zie niet op scherm dat hij bericht verzendt, dus heb inmiddels al twee keer gedrukt, maar nog niet weg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active