Stenen sjouwen in Nepal

Geland!

Veilig geland in Nepal en inmiddels aangekomen in het vrijwilligers home. Wat een chaos!!! Ik laat het allemaal eerst maar wat aan me voorbij gaan. Zo veel indrukken en een moe hoofd....

Kevinglassey1@yahoo.co.uk

Glad you arrived safely in Nepal. When you are tired
First impressions are often not good Have a good sleep and go with the flow

Helm@

He Yvonne, super dat je goed aangekomen bent en ik kan me voorstellen dat het overweldigend is de chaos daar. Dat koppie komt vast helemaal goed, na een beetje rust. Geniet van alles wat op je pad komt!!!
Liefs Xx

Peter en Toos

Laat alles maar rustig over je heen komen, alles komt goed!

Marjan

Fijn Yvonne, En internet :-))) Lekker uitrusten en wennen. XXXX

Hilde

Moe, druk, chaos, té veel indrukken! Even goed uitrusten dan komt daarna alles al anders over! Eerste loodjes zijn ook altijd best pittig! Komt goed meis! Het avontuur is begonnen! Veel liefs!

Nieske

Fijn dat je veilig bent aangekomen!
Overgave in wat is.... liefs

Ine

Ik herken het Yvonne. Er komt veel op je af. Maar eenmaal wat uitgerust en gewend ga je het anders beleven. Het heeft even tijd nodig. Het wordt vast heel bijzonder.

Rob en Anne-Mieke

Eerst maar rustig bekomen van de cultuurshock en dan er tegenaan gaan.

Rian

Dit is leuk, ik open dit zo net pas. Ik wist niet dat het al werkte. Fijn dat je goed bent aangekomen en logisch dat je afgebrand bent. Zo veel uren met de benen in de nek, een andere wereld, andere geuren en een boel indrukken. Met jouw conditie laat je de moeheid vlug achter je. Zuig het allemaal op. Kus.

Rian koenen

Zag net dat er nog een Rian is.

Rian van Geel

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen, ik snap dat je moe bent in je hoofd, lekker even relaxen en alles even laten bezinken.
En daarna lekker genieten!

Liefs Rian

Marleen

Veilig aangekomen en al op plaats van bestemming!!de Cultuurschok , ja verschrikkelijk ingewikkeld om in het begin te ondergaan. Je hulp is daar hard nodig, weten we zeker.!!!!!
Het komt goed, heus.
Dag vrouw. Rustig aan.
Liefs

Lianne

Snap de chaos. Even rusten en lekker alles over je heen laten komen.
Groetjes lianne

Maria

Ben je al een klein beetje bekomen van de vlucht en de wirwar aan 1e ibedrukken?